Kugoo Kirin M4 - M4 PRO
Cod: 492Achiziție fără griji
Le oferim clienților noștri service în garanție și postgaranție, precum și consultanță și suport pentru punerea în funcțiune.
Transport gratuit de la 200 RON
Pentru comenzile plasate până la ora 12:00, livrăm marfa în termen de 3 zile!
Verificat de clienți
Suntem distribuitor autorizat exclusiv pentru mărcile Engwe și KuKirin și magazin verificat de clienți pe Compari!
Descriere detaliată a produsului
Kugoo Kirin M4 și Kugoo Kirin M4 PRO
Motor pentru scuterul electric Kugoo Kirin M4 sau Kugoo Kirin M4 PRO cu putere de 500W. Piesa de schimb vine cu accesorii complete de prindere, piulițe, capace de piulițe. Motorul vine fără disc de frână și anvelopă.
Piesele de schimb Kugoo pot fi găsite aici
În oferta noastră veți găsi un număr mare de piese de schimb originale pentru trotinetele electrice Kugoo. Oferim piese de schimb pentru service sau service anvelope.
Accesorii pentru scutere electrice pot fi găsite aici
Căutați accesorii pentru trotineta dvs. electrică? Oferim un număr mare de accesorii universale pentru trotinete și biciclete.
3,3
3 evaluări
Adăugaţi o evaluare
5
4
3
2
1
Listă recenzii
4
MK
Motor Kugoo Kirin
Motorul pentru tipul de trotinetă dat /M4 PRO/ a fost livrat în stare bună. Soluția constructivă este diferită față de tipul original. Blocul motor este acum format din două părți, care sunt unite la mijloc, adică sub cameră/anvelopă. Producătorul a inovat așadar soluția originală, probabil cu scopul de a minimaliza posibilitatea pătrunderii apei prin carcasa motorului. În versiunea originală, capacul motorului era fixat cu șuruburi aproximativ la nivelul discului de frână și etanșat cu un strat subțire de silicon. Soluția actuală este substanțial mai bună. Așa cum menționează recenzia anterioară, cablajul motorului este condus pe partea opusă a butucului, față de unde este prins discul de frână, cu un cablu de alimentare suficient de lung. În pachet nu au fost incluse piese de schimb pentru ghidarea cablului de pe partea opusă. Producătorul a îmbunătățit motorul și din punct de vedere al instalației electrice: ieșirile de la bobinele statorului sunt izolate cu tub termocontractabil textil cu silicon, placa de circuite imprimate cu senzori Hall este, de asemenea, acoperită cu un strat de adeziv neconductiv. La versiunea originală a motorului, era obișnuit ca, la supraîncălzirea acestuia, firele de pe această placă de circuite imprimate, din cauza unei tehnologii de lipire incorecte, să se "deconecteze" și motorul să nu mai funcționeze corect, deoarece informațiile de la senzori nu erau disponibile. Înfășurările individuale ale bobinelor sunt un exemplu clasic despre cum nu ar trebui să arate. Se pare că producătorii nu vor să audă de înfășurarea automată a bobinelor. Spre surprindere, fiecare "fază" a motorului conectat în stea, prezintă o rezistență electrică aproape identică pentru curent continuu și, de asemenea, inductanțele individuale sunt cu o toleranță de +- 0,1mH. În general, acest tip de motor este cu siguranță o soluție constructivă mai bună decât motorul original. Din păcate, confirm observația recenzentului anterior: motorul are o putere mai mică decât modelul original /și, prin urmare, și o viteză maximă mai mică/, la același consum de la baterie. Aceasta, bineînțeles, nu are legătură cu senzorii Hall, respectiv cu tipul lor, iar înlocuirea lor nu va rezolva acest neajuns. Probabil că producătorul a folosit în acest model un alt material pentru magneții permanenți ai rotorului, deoarece spațiul de aer este același la ambele tipuri de motoare.
1
A
Anonymný
Imaginea nu corespunde cu ceea ce am primit. Cablul iese lateral din butuc, în loc să iasă din capăt ca în imagine, iar prinderea discului de frână se află pe partea opusă. Așadar, discul de frână nu este pe aceeași parte cu ieșirea de alimentare a motorului și, prin urmare, trebuie rotit motorul invers. Din fericire, motorul a venit cu direcționale cu o crestătură pentru cablu, deoarece acum alimentarea vine din partea stângă. În general, acest motor nu mi se pare la fel de performant ca cel original. Durează mai mult până atinge o viteză de puțin peste 43 km/h. Mă așteptam la o calitate similară cu cea a originalului. Data viitoare, probabil că voi schimba senzorii Hall.
5
MB
Miroslav Barca
Fără evaluare textului
Fiţi prima persoană care va posta un articol la acest produs!
