Reclamații și retururi
Reclamație
În cazul în care doriți să depuneți o reclamație în magazinul nostru, vă rugăm să procedați astfel — exact după pașii de mai jos:
-
Completați formularul de reclamație. (Îl puteți descărca mai jos.)
-
Curățați produsul și expediați‑l, împreună cu formularul de reclamație și factura (lipită vizibil), într‑un ambalaj adecvat, la adresa:
eland, s.r.o. – Reclamații
Str. Robotnícka 12, 03601 Martin, Slovacia
Tel.: +421 907 191 443
(Formularul de reclamație poate fi salvat pe computer sau tipărit și completat olograf.)
Formular de reclamație
Retragere din contract (returnare produs)
Dacă doriți să vă retrageți dintr‑un contract de vânzare la distanță, urmați pașii de mai jos:
-
Completați formularul de retragere din contract. (Formularul se poate descărca mai jos.)
-
Trimiteți produsul — de preferat în ambalajul original — împreună cu formularul la adresa:
eland, s.r.o.
Str. Robotnícka 12, 03601 Martin, Slovacia
Tel.: +421 907 191 443
(Formularul de retragere poate fi salvat sau tipărit și completat olograf.)
Formular de retragere din contract