Politică de retur
Reclamație
În cazul în care doriți să depuneți o reclamație în magazinul nostru, vă rugăm să procedați astfel – exact după pașii de mai jos:
- Completați formularul de reclamație. (Îl puteți descărca mai jos.)
- Curățați produsul și expediați-l, împreună cu formularul de reclamație și factura (lipită vizibil), într-un ambalaj adecvat, la adresa:
Expandeco - Toptrotinete.ro, Str. Michelangelo, Nr. 25, Oradea, Jud. Bihor, 410431, RO, Tel.: +40373810063
(Formularul de reclamație poate fi salvat pe computer sau tipărit și completat olograf.)
formular de reclamație
Retragere din contract (returnare produs)
Dacă doriți să vă retrageți dintr-un contract de vânzare la distanță, urmați pașii de mai jos:
- Completați formularul de retragere din contract. (Formularul se poate descărca mai jos.)
- Trimiteți produsul — de preferat în ambalajul original — împreună cu formularul la adresa:
Expandeco - Toptrotinete.ro, Str. Michelangelo, Nr. 25, Oradea, Jud. Bihor, 410431, RO, Tel.: +40373810063
(Formularul de retragere poate fi salvat sau tipărit și completat olograf.)
Retragerea din contractul de vânzare-cumpărare
